Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?
Vše o nákupu
Reklamace
Kupujícímu se doporučuje před potvrzením převzetí zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození dopravou. Pokud ano, pak je doporučujeme dále zkontrolovat obsah zásilky, zda došlo i k poškození zboží v zásilce. O takovém poškození se doporučuje kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží, informovat jak přepravce, tak i prodávajícího. Za poškození zboží dopravou nese odpovědnost dopravce nikoliv prodávající. Záruční doba na poskytované zboží (pokud není výslovně uvedeno jinak) je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Reklamaci sonických kartáčků Philips můžete uplatnit přes linku 228880896 pozáručního servisu Philips , kde vám poradí s dalším postupem nebo přímo do servisů Philips, jehož seznam adres vám po vyžádání zašleme .
a) Popis reklamace obsahuje:
b) Záruka se nevztahuje na zboží, které: