Reklamace

Vše o nákupu


Reklamace
Kupujícímu se doporučuje před potvrzením převzetí zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození dopravou. Pokud ano, pak je doporučujeme dále zkontrolovat obsah zásilky, zda došlo i k poškození zboží v zásilce. O takovém poškození se doporučuje kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zboží, informovat jak přepravce, tak i prodávajícího. Za poškození zboží dopravou nese odpovědnost dopravce nikoliv prodávající. Záruční doba na poskytované zboží (pokud není výslovně uvedeno jinak) je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.


Reklamaci sonických kartáčků Philips můžete uplatnit přes linku 228880896 pozáručního servisu Philips , kde vám poradí s dalším postupem nebo přímo do servisů Philips, jehož seznam adres vám po vyžádání zašleme .

a) Popis reklamace obsahuje:

  • označení reklamovaného zboží
  • přesný popis závady a jak k ní došlo
  • datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení)
  • Vaši přesnou adresu a telefonické spojení

b) Záruka se nevztahuje na zboží, které:

  • je mechanicky poškozené (roztržené, prořezané, propálené)
  • je poškozené přírodními vlivy (voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj)
  • má prošlou záruční dobu v den předložení zboží k reklamaci
  • bylo poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
  • bylo poškozené neodborným servisním zásahem

 


Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Povolit vše
Nastavení
Nesouhlasím